Saturday, October 6, 2012

garden of flowers

Pernah floral prints jadi sangat popular dan Iris pun sudah terpengaruh dengan prints2 sebegitu.It was all bout the colourful sweet flowers.Ini adalah salah satu floral dress yang Iris ada dan pernah menjadi kesayangan Iris.Tapi ini semua gambar lama jugak lah,masa Iris keluar hang out dengan kawan-kawan Iris,Jep dan Along.


 Iris dan Jep.He had geat styling on his hair and selalu stailkan rambut Iris.Sekarang,dia dah pun membotakkan kepalanya sebab last raya,dia dah warnakan blonde.Dia dah nampak macam aang dalam kartun Avatar!cool!
 Ini Fafa Schalaindra.Pengumpul koleksi beg paling bewarna warni.Nanti Iris akan masukkan dalam blog,almari beg koleksi Fafa.Katanya nak jual,tapi Iris takkan setuju.I believe setiap beg yang dibeli ada nilai sentimental tersendiri.Better simpan.


Sekarang,Iris dah tak mahu pakai floral prints.Terlalu sweet atau mungkin Iris dah bosan agaknya.Dress ni pun masih tersimpan dalam almari,Iris jarang pakai kerana sebenarnya dress ini terlalu singkat dan suka terlondeh.Sebab itulah Iris pakai kardigan hitam dalam ni,juga untuk tone down the prints.Next,Iris akan lebihkan pada tribal prints pula. :)

No comments:

Post a Comment