Tuesday, February 26, 2013

Sehari di Qudyn Design KL.


 Pertama kali mula bekerja di Kuala Lumpur,Iris bersama Qudyn KL Design.Pemiliknya sendiri,Qudyn sudahpun Iris anggap macam abang sendiri.Banyak mengajar Iris macam mana dia mulakan perniagaan dalam bidang fesyen dan selalu berkongsi cerita.Sedari zaman belajar,setiap kali cuti,Iris akan habiskan masa bekerja secara sambilan dengan Qudyn dengan menjadi pembantunya menemani setiapkali dia bertemu pelanggan.Masa itu,suatu perkara baru bagi Iris dan as any other wise girl did,I learn from the experience!

Sayangnya,secara teknikal,I dont learn much,but when it comes to communications and in understanding the business nature,yes I gain a lot from him! :)

15 Februari yang lepas,Qudyn turut sama dalam sebuah wedding fair di Kuala Lumpur.Kebetulan pula hari cuti,jadi Iris ambil masa tersebut pergi melawat dan membantu (bantu ke?) mereka di booth Qudyn KL Design.






Inilah dia Qudyn. :)




With his staff during promotion. :)



Secara keseluruhannya,Qudyn menyediakan tempahan baju-baju perkahwinan dan pakaian formal untuk perempuan/lelaki dan juga kasut!Yang kasut paling kanan tu,dibuat khas semasa perkahwinan pelakon Ayu Raudhah.


Katanya ini antara koleksi terbaru Qudyn.Yang baju warna merah itu,baju untuk Rozita Che Wan.Kalau nak tengok koleksi baju Qusyn,cuba tonton rancangan Primadona,baju-baju yang dipakai Rozita Che Wan dalam rancangan tu semuanya tajaan Qudyn KL Design.

Semoga terus maju jaya Qudyn and all the staff.My love and prayers always be with you! LOVE!




No comments:

Post a Comment