Friday, March 15, 2013

Habib Jewels Grand Dinner in Zharin Hariz Creation.

Buat pertama kalinya saya rasa saya begitu berdisiplin dalam memilih baju apa yang nak dipakai untuk Habib Jewel's Grand Dinner yang berlangsung di Intercontinental Hotel,Ampang Park pada 28hb Februari yang lepas. Acara tahunan yang diadakan Habib Jewels itu dilangsungkan bersama jemputan lebih kurang 800 orang tetamu.Seminggu sebelum makan malam itu,saya sudahpun pergi ke Shah Alam untuk mengambil dress pilihan hati..uh la la...mahu tahu siapa pereka dress itu?Hurm...saya menyarungkan dress gold satin bersama lace yang saya beri gelaran 'The Kepokness' by Zharin Hariz!

Untuk pengetahuan anda,Zharin Hariz ni memang suka sangat kalau buat dress berkepuk mega boleh sembunyikan trunk LV 2 biji kat dalam skirt! Ini lah dia perekanya:
Zharin Hariz
(maaf Zharin,i try to cari gambar yang lebih editorial tapi ini je yang paling cantik dalam facebook i pinjam k!)
jangan terpedaya dengan rupa budak 16 tahun ini!hahaha...no lah,Zharin is a very talented young designer yang saya kira ada quite crazy passion bile dia mula menjahit. 




 where else can i be without my best doll, Hazel!















So malam itu berlangsung dengan sempurna dan dress tersebut adalah The Most Princessy Dress I Ever Worn! Its perfect and amazing for its silhouette.Walaupun skirtnya sebemban dan agak azab mengangkutnya ke hulur hilir di dalam dewan tapi secara keseluruhannya erm..beauty is a suffering!Hahaha...I love it so much.Saya sentiasa suka pakai baju Zharin no matter how it is.Biarpun kali ni lari sikit dari kebiasaan structured looks nya,tapi saya tetap suka bentuk dress itu yang menyerlahkan curve badan pemakai.The wearer is lucky if they got curve instead of kurus macam papan like ME! 


Thank you so much Zharin Hariz again for the very lovely dress.I'm all satisfied.Thank you for having me to put on your dress after 2-3 years i didnt put on your toille! *tears running* Keep the drama away,hopefully kalau ada event lagi boleh catwalk pakai baju my beloved Zharin! To see more of his design,sila ke facebook beliau dengan nama Zharin Hariz Mat Mazelan. :) LOVE!

1 comment: