Sunday, January 30, 2011

Apart but still so close.Stick onto my heart like my boobs. :)

meks sedeyh chu ols mlm ni.sayu gituh.meks ni skg ngah cuti.meks tak blk umh parent meks instead of meks kje dgn Qudyn Aziz Design kat KL nih.N mase ngah naip nih meks demam!waduuuuuhhhh...lagi sayu ati ni...berdenyut2 rindu kat umi...... :"(

Ape2 pon,tema post kali ini - 'hatiku gundah gulana'...gituh...adek2 ske over ltak tema post taw!Ntah mlm ni meks rindu sgt kwn2 meks yg hadooo...miyl,razeen,afie,haikal,hazel,zareen and so much names to be mentioned!merekalah teman seperjuangan,sepelacuranz,seangkatan dan se-tingtongan dgn meks sedari awal pembabitan meks dalam bidang song-sangenz inieyy...ops!

Honestly,theyre great people.I am blessed to be with them.They are truly my friends.Stick right on my pear-pets walaupun dilanda hujan ribut segala..mampo?

Kalau dulunyer,ke mane saje meks akan bersama myl n razeen.Tak terpisah n kongsi segaleww...skg dah tak boleh cuz msg2 dah jauh n kejar haluan masing2.Still in contact tp jarang sgt nak jmpe but still theyre my friends.

However,ptg tadi..dapat i bertemu dgn dey ols sumerw!!!mlepas rndu yg dah gian lme!








To all of my dearest friends.Its sad to see us apart but I am more happy that we have grown into our own path and it had seemed that we are all a big gurl0boy now.we are wise enough to make decisions in our life.I wish u guys all the best and pray His blessings will always be with you no matter how far we apart.Amin. :)




No comments:

Post a Comment